doctor-news4 doctor-news4 .

doctor-news4

ويژگي آدم هاي موفق و افرادي كه هرگز موفق نمي‌شوند

بعيد مي‌دانيم تا به حال اين سوال ذهن‌تان را به خود مشغول نكرده باشد كه چرا بعضي از افراد در خيلي از مراحل زندگي خود موفق هستند در حالي كه عده‌اي نيز انگار هرگز موفق نمي‌شوند و كنار مي‌كشند؟

ميان اين دو گروه، تفاوت‌هاي اساسي وجود دارد، اما خوشبختانه حتي اگر شما جزو دسته‌ي ناموفق‌ها هم باشيد، از همين امروز مي‌توانيد شروع به انجام كار‌هايي بكنيد كه ورق را برگردانيد.با ما همراه باشيد تا به شما بگوييم افراد موفق چگونه به هر آنچه مي‌خواهند مي‌رسند و شما چگونه مي‌توانيد بيشتر شبيه آن‌ها شويد.

 

اينكه هر روزتان پُر از مشغله‌هاي زياد است دليل نمي‌شود موفق بشويد. سوالي كه بايد از خودتان بپرسيد اين است كه واقعا با چه چيزي سرگرم هستيد؟ آيا وقت‌تان را با كار‌هاي باارزش پُر كرده‌ايد يا صرفا وقت تلف مي‌كنيد؟ آدم‌هاي پُرمشغله لزوما موفق نيستند.. اگر خودتان را محدود كنيد نمي‌توانيد موفق شويد. افراد موفق هرگز توانايي‌هاي خود را محدود نمي‌كنند و باور دارند اگر بخواهند كاري را انجام دهند پس حتما مي‌توانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۰:۱۸ توسط:doctor-news4 موضوع: نظرات (0)

ويلچر برقي

خريد ويلچر برقي چه مزايايي دارد ؟
شناسه خبر: 20932 تاريخ و زمان ارسال: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
خريد ويلچر برقي چه مزايايي دارد ؟
آيا مي دانيد ويلچر برقي چه مزيت هايي دارد؟ اگر فقط يكبار از اين وسيله ي كاربردي و راحت استفاده كرده باشيد، به مزيت هاي آن پي مي بريد. ويلچرهاي برقي گزينه ي مناسبي براي افراد معلول، سالمندان، بيماران و به طور كلي تمام كساني هستند كه توانايي لازم براي راه رفتن و حركت ندارند. ممكن است شما هم جزء اين دسته از افراد باشيد يا اينكه در خانواده يا اطرافيان خود افرادي را مشاهده كنيد كه به تنهايي قادر به حركت و جابجايي نيستند. در اين صورت حتما به دنبال راهكاري هستيد تا به آنها كمك كنيد. بهترين راه حل استفاده از ويلچر است. با پيشرفت علم و فناوري، توليد كنندگان كشور موفق شده اند تا انواع مختلف ويلچر را ساخته و روانه بازار كنند. با گشتي در بازار يا فضاي اينترنت متوجه حضور برندهاي مختلف داخلي و خارجي مي شويد. شما مي توانيد با توجه به انواع مختلف ويلچر و امكانات آنها، بهترين نوع ويلچر را خريداري كنيد. البته در هنگام خريد ويلچر بايد مدلي را انتخاب كنيد كه با شرايط و نيازهاي شما سازگار باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۷:۲۱ توسط:doctor-news4 موضوع: نظرات (0)

بهترين درمان طب سنتي براي رفع يبوست چيست؟

يبوست، بيماري شايعي است كه منجر به مراجعات متعدد كلينيكي شده و تأثيرات خانوادگي و اجتماعي مهمي را سبب مي شود. اين اختلال مي تواند زمينه ساز مشكلات متعددي باشد بنابراين، بررسي و درمان آن از اهميت ويژه اي برخوردار است .

از علل مهم يبوست مي توان به مصرف غذاهاي كم فيبر ، كم آب، كم تحركي، استفاده نادرست از مسهل ها، مصرف داروهاي خاص ( از قبيل داروهاي ضد درد، مدرها و آنتي هيستامين ها) اشاره كرد. بيماري هايي چون ديابت و كم كاري تيروئيد نيز ممكن است باعث يبوست شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۴:۳۶ توسط:doctor-news4 موضوع: نظرات (0)